20231204 区议会, 韭菜, 抆屎理财

区议会候选人

三个区议会候选人真的一样的话, 应该投票结果每人 33.33%, 分不出胜负。

之后无可奈何要三个一起当选, 政府和纳稅人都要交三倍工资。好吗?
应该话, 任何人当选, 都是:

齐齐北上消费
带旺全国经济
齐齐北上创业
增加全国职位
每周北上三十九万
北上遊行经济示威

打倒港乡压搾”猪苯煮意”。

只需一年时间, 535万人次游行北上消费。
游行规模比反对 23条, Kai人暴动上街更加大。
下一步, 住深圳, 香港只是工作, 零消费。 肯定是, 最好系在深圳在家工作。

港乡胶官都怕了。 要46条立法。

香港清零 全赖有你

“香港怪人”恨不得拖冧香港喇:

黑色的士司机赞好 (没有旅游业)
态度唔好侍应赞好  (没有餐饮业)
香港黄牛党赞好  (没有娱乐业)
南亚黑帮赞好  (没有安全)
公屋富户赞好  (不公平,没有住所的生活和缴纳该死的税)
大财团赞好   (垄断)
香港银行职员话唔使再咁多人排队赞好  (人力资源缺乏)

佢哋都唔知几想你走。
以后唔好再返嚟香港。
可能佢哋与外国势力无关,
佢哋个个去哂陈日君性侵犯教堂, 排隊去领洗。
佢哋一直在忏悔, 但是他们的行为没有调整,他们的错误和特殊怪性格也没有纠正。🫡

净返”走剩嗰啲香港人”: 唔识讲普通话, 唔识写简体字, 同埋上高我写嗰堆”香港怪人”, 十二月十日, 一齐都去区议会投个票。

盘点韮菜的特点

不断生出下一代
從不反抗
可以任意畀人蹂躏践踏
无限生命力割完即刻再生

跟住姑姐睇完我手相, 话我五十几岁应该会有下一代喎
唉, 韮菜…
韭菜, 无论係意外生成, 还是计划下生成, 其实都一样。

之后, AI 是韮菜, 人又是韮菜
內卷嘅韮菜
才刚开始用 AI 写一些小程式了。可能下个月就不用上班了。📊🪠

又唔使咁悲观, 本公司就是要割一些唔想用AI, 唔识讲普通话, 唔识写简体字嘅韭菜。🤢🪠

乐观积极, 活在当下, 芝麻信用分极高, 社会信誉极高, 夢想各自成为不同品种的韭菜。

最紧要买楼, 成品为納粹人士专享。

深圳楼都跌咗一半呀🗑
菜割咗一半,
冇咗半边身,
食过返寻味。

生命往往到生死边缘先至「诚可贵」, 平时无生命危险就继续做「賤韭菜」被人任割啦。依啲咪就系「社会」啰。极端资本主义之下, 人员成为压榨工具, 想攞个平衡点都唔得。

攞唔到平衡点, 抖下啖气都艰难, 再唔得咪去信教啰, 上午去打堂斋, 下午又去领洗啰。✡☸✝☮🕎☯🔯☦

每个时代嘅韭菜都有唔同嘅特点

我這樣解釋好了, “抆屎” 代表肮脏而單調乏味的苦差使工作, AI不会做的任何工作。讲话这么刻薄, 但是我必须告诉你真相,请不要责怪不良消息的承载者。

老人家 – 老人就业, 抆屎理财

時間過得很快,他们可能曾在香港的工厂工作.  他們可能會在服務業,然後從事金融業。

AI 越来越自动, 又要再适应, 都唔知做人咁辛苦为乜:
嗰啲银行伯伯姨姨, 日日好勤力咁去银行排队。再过多五年银行入面全部都系 AI 机械人啰。

再唔识 AI, 就快要去医院老人院帮手抆屎啰。
十年后唔用 AI 咪去扫街, 只系可以去老人院抆屎揾钱啰。

就嚟行乞都要用 AI。
洗钱系人哋服侍你,
当你系老板或扮演客户的角色, 也许您可以不使用任何 AI,
2035嘅世界🕎 搵钱唔用 AI, 就净返”返去老人院抆屎”。

现在老人家理财, 记得要揽住旧钱, 千祈唔好乱咁洗, 不要被别人欺骗, 第日好难搵返。
洗大咗, 到时候要搵工, 又返工搵钱, 又老又唔识 AI, 咪老人家日日好勤力咁走去抆屎啰。
下一代嘅退休情况只会更差。下一代又上唔到位, 老人家洗大咗, 抢”后生” 就业机会/上位机会。

后生+中年人 – 迟早都去老人院抆屎

迟啲, 即使返工用 AI, 不管你有多聪明, 迟早都係要去老人院抆屎。可能兼职抆屎。

比尔盖茨仲讲到咁安乐: 乜嘢每人返三日半工, 等救济金, 等综援呀?
比尔盖茨呢啲人, 就系要个个人都要迫住去抆屎, 佢哋啲有钱佬咪安乐啰。

2010后出生 – 连屎都冇得抆

2010后出生嘅, 到2034年就系二十几岁毕业, 婴儿潮住老人院过都咗, 系连屎都冇得抆呀! 要自帶「光合作用」搵食, 冇楼住又冇地方住, 瞓觉休息嘅地方转过弯就系化粪池啦喇。

返璞归真, 现实一团糟

世界嗰啲农业太过工厂化,农地被耕田耕到冇营养又用科学化学野, 又卖得贵又通胀, 食到全世界啲人都怪怪哋。香港都出埋一大堆非常之聪明嘅怪人 (黑色的士/香港黄牛党/公屋富户/南亚黑帮/大财团)。

几时先至可以返璞归真?

现实都系一团糟, 边会有咁理想?
就算係靓女都要抆屎又不停放屁。
世界唔令人痛苦, 就唔会令人觉得世界係真实。

我日日都老谋心算做 IT, 死都唔去抆屎, 的确困难。
人矿快活自在, 三和大神快活自在, 不敢苟同。
我对”所谓生活”以及整个世界, 仲有”些微希望”+”有所追求”, 所以先至去做 IT 啫。
人哋拣都冇得拣, 就被人引导咗去做人矿喇。

 

Link Farm

==不婚不婚, 結紥兄弟, 不是神父尼姑, 但是結紥一世一生,庆祝离婚==
“这个婚就结到这了” ,这届年轻人离婚跟拍是为哪般 (庆祝离婚)
https://pc.yiyouliao.com/microsoft/article/rivers/newsfeed/1531576099383816194/ID0P88KCFXT6NYD.html?channel=d7a8feb63c2c4319bdc88bda207eea8a

==用户变成韭菜==
PS将删除大量用户已付费的电视节目:《荒野求生》等
https://www.msn.cn/zh-cn/news/other/ps%E5%B0%86%E5%88%A0%E9%99%A4%E5%A4%A7%E9%87%8F%E7%94%A8%E6%88%B7%E5%B7%B2%E4%BB%98%E8%B4%B9%E7%9A%84%E7%94%B5%E8%A7%86%E8%8A%82%E7%9B%AE-%E8%8D%92%E9%87%8E%E6%B1%82%E7%94%9F-%E7%AD%89/ar-AA1kUBjR

男子宵夜后血液变“牛奶”,甘油三脂飙升24倍!
https://www.msn.cn/zh-cn/news/other/%E7%94%B7%E5%AD%90%E5%AE%B5%E5%A4%9C%E5%90%8E%E8%A1%80%E6%B6%B2%E5%8F%98-%E7%89%9B%E5%A5%B6-%E7%94%98%E6%B2%B9%E4%B8%89%E8%84%82%E9%A3%99%E5%8D%8724%E5%80%8D/ar-AA1kUabL

==人矿献礼==
😣 外卖小哥闯红灯被拦下跪求情,生活不易还是道德绑架?
https://www.msn.cn/zh-cn/news/other/%E9%97%AF%E7%BA%A2%E7%81%AF%E8%A2%AB%E6%8B%A6%E4%B8%8B%E8%B7%AA%E6%B1%82%E6%83%85-%E7%94%9F%E6%B4%BB%E4%B8%8D%E6%98%93%E8%BF%98%E6%98%AF%E9%81%93%E5%BE%B7%E7%BB%91%E6%9E%B6/ar-AA1kHdWH

深夜直播间里卖惨的老年人挣100块只能得到10块,谁在压榨他们?
https://pc.yiyouliao.com/microsoft/article/rivers/newsfeed/1531576099383816194/ID00673BBQ8AHL3.html?channel=f3866fdb237944a88c053dc68b197c9b

==抛砖引玉, 天怒人怨==
https://www.msn.cn/zh-cn/news/other/%E9%95%BF%E6%98%A528%E5%B2%81%E5%A5%B3%E5%AD%90%E8%A2%AB%E9%AB%98%E7%A9%BA%E6%8A%9B%E7%A0%96%E7%A0%B8%E4%B8%AD%E7%A6%BB%E4%B8%96-%E6%A1%88%E5%BC%80%E5%BA%AD-%E6%8A%9B%E7%A0%96%E4%BA%BA-%E6%83%B3%E8%BF%87%E4%BB%8E%E6%A5%BC%E4%B8%8A%E8%B7%B3%E4%B8%8B%E5%8E%BB%E4%BD%86%E5%8F%88%E4%B8%8D%E6%95%A2/ar-AA1kCXMj